Thursday, September 13, 2012

Baju Jersi Kami

Assalamualaikum W.B.T...


     Pada hari Rabu yang bertarikh 12 September 2012, Salah seorang daripada kami mencadangkan agar kami membuat baju jersi untuk batch ktwrg. Baju jersi tu corak dia lawa, simple & berkualiti.. Mari kita ikuti apa yang ditulis olehnya mengenai jersi batch kami tu..


Assalamualaikum smua. Aku nak buat tempahan baju jersey utk badge kita.
Smua org boleh tempah klau nk beli baju ni, terbuka utk smua.

Baju ni satu RM40, mmg kualiti baik punya. Aku dh try beli 2 baju drpd org yg jual jersey ni. Mmg kualiti tak boleh dinafikan, mmg terbaik dr ladang. Aku n afiq dah setuju utk amik jersey PSG ni sbb corak die lawa n simple.

Details psal baju ni:
Grade: AAA
Size available: S, M, XL (klau yg bdan kecik bleh amik S; yg bdan sdang2 amik M, sbb M die agak besar jgk. Klau yg kaw2 besar baru amik XL. hehe)

Baju ni special skit sbb aku igt nk tulis nama n numbering skali, buat mcm baju utk badge kita. Tempahan tidak terhad pd team bobo sahaja.
So psal hrga:
1 alphabet: RM3
1 number: RM7

Ikut korg nk number pape n nk tulis name ape. Tp utk numbering jersey tu, aku akn bg priority kat team bobo dulu, termasuk managernya skali. Then klau x de org nk amik no tu, baru korg bleh amik no tersebut ^_^

So sape nak tempah baju ni, sila tulis kat comment di bwh ni:
1. Saiz
2. Nama yg nk tulis kat belakang baju (smua capital letter)
3. Numbering kt belakang baju



Bakal Jersi Batch kami..


Sbgi contoh, aku punya (Imran):
1. Saiz S
2. IM
3. 32

* Aku punya berharga RM 60, sbb; Baju (RM40), 2 alphabet (RM6), & 2 number (RM14). So total RM60. So ikut kreativiti masing2 nk tulis name ape n number ape. FYI, number x leh sama. Nama sama x pe.

* FYI jugak, aku x terima PM utk tempah saiz, nama n number. Kalau nk tempah, tulis kat ruangan comment kt bwh ni je. Supaya org lain bleh tgk ape nama n number yg kita pilih.

* Utk bayaran, korg kena bank-in dlm account aku. Utk no akaun je aku akn PM. Tp utk tempahan kena tulis kt bawah ni. Utk mereka yg ada kat mesir, aku bleh bayarkan dulu n bwkkan ke mesir. Tp utk mereka yg ada kat Malaysia n nk tempah baju ni, aku harap sgt dpt bank-in masuk dlm akaun aku. Sama ada Hsbc atau Maybank.

* Order ni akn dibuka shingga hari Khamis minggu dpan, 20.09. Aku akn balik mesir 04.10. Kalau smpat siap, aku akn bwk ke mesir. Klau x smpat siap, aku akn mntak tlg sape2 yg masih ada kt Mlaysia utk bwkkan.

* So apa tunggu lagi, sila order sekarang :) Best klau rancangan ni berjaya. Bleh kita pkai utk occation pape yg melibatkan badge kita atau masa kita nak main bola padang tahun depan.

* Hrap dpt beri kerjasama. Syukran wa jazakallah. - IMRAN -



Begitulah cadangan yang dicadangkan kepada kami untuk buat jersi batch kami.. Sekian sahaja laporan untuk hari ni.. Sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment

get this widget here

Blog Ahli GenIVA

Cursor Berkilau

MAGNIFY IMAGE

MAGNIFY IMAGE

Animated Recent Post Widget

FOLLOW + DASHBOARD

Disable Right Click

Who's Among Us

OBJEK KELILING MOUSE

MAGNIFY IMAGE

Who's Among Us

Back to Top

wibiya widget